مصاحبه میثم بائو پس از برد استقلال

مصاحبه میثم بائو پس از برد استقلال




 

 


مصاحبه میثم بائو پس از برد استقلال


تاریخ : یکشنبه ،
26 شهریور 1391

هافبک استقلال گفت: بازي کردن من مهم نيست و مهم اين است که مفيد باشم.


ميثم بائو پس از پيروزي دو بر صفر استقلال برابر راه‌آهن گفت: راه‌‌آهن تيم بسيار خوبي است، آنها در کورس قهرماني بودند، ما هم با اين 3 امتياز به کورس قهرماني برگشتيم و با يک بازي کمتر شرايط خوبي داريم و اگر در ديدار عقب‌افتاده‌‌مان به پيروزي برسيم مي‌توانيم به صدر جدول صعود کنيم.

وي در مورد اينکه فرصت کمي در ميدان پيدا کرده اما هر وقت که در زمين حضور يافته توانسته مؤثر عمل کند، اظهار داشت: از اين مسئله خيلي خوشحال هستم. بازي کردن من مهم نيست، مهم اين است که مفيد باشم. اگر بازيکن 5 دقيقه بازي کند و بتواند به تيم کمک کند، خوب است. اينقدر بازي در پيش داريم که بتوانيم در ادامه بازي کنيم.

بائو در پاسخ به اين سؤال که آيا رحمتي به او نگفته که مصاحبه نکند و آيا مشکلي براي او ايجاد نمي‌شود گفت: من از اين موضوع بي‌خبرم و با کسي مشکلي ندارم. همه عزيز ما هستند، مهدي رحمتي هم عزيز ما است اما من مطيع باشگاه هستم و اگر باشگاه بگويد صحبت نکنم مصاحبه انجام نمي‌دهم. ما همه با هم رفيق هستيم و اين جوّ خوبي نيست که ايجاد شده است، تيم ملي بايد به جام جهاني برود و اگر اين اتفاق نيفتد هم خبرنگار و هم فوتباليست ضرر مي‌کند. بايد همه با هم آشتي کنند.

بائو در پاسخ به اين سؤال که آيا خبرنگاران مقصر اين اتفاق هستند، گفت:‌خبرنگاران مقصر نيستند بايد شخصي پيدا شود که با پا در مياني اين مشکل را حل کند و بين خبرنگاران و فوتباليست‌ها رابطه‌اي را که بايد وجود داشته باشد را ايجاد کند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل